Sinem0135 Elifnurnr kuzum doktorun kimyasal demişse korkma . Kimyasal regl de oluyorsun ama aşırı sancılı geçiyor bir de parça parça kanamaların da OlAbilşr
Elifnurnr Sinem0135 ay inşallah ya razıym bu sancılara yeterki dış gebelk olmasn yürüyemiyrm bile ağrıdan :((
Tug_34 Elifnurnr bende geçirdim, bormal zamanda da çok ağrılı geçer, kimyasal olduğunda x5 olmuştu ağrı. Nefesim kesiliyordu ama ilaç içmedim hiç, tamamen temizlensinde kanamayı kesmesin diye. Sürekli yüz üstü yatın en iyi o geliyor ağrıya :(
Ezosfer Karniniza sıcak su torbası koyun. Ben 3 defa geçirdim; normal reglden çok fazla ağrılı oluyor geçmiş olsun