Kucuk_melegim of çok iyi anlıyorum sizi gün içinde hareket ediyor mu diye devamlı uzanıyorum. Ayaktayken hareketlerini hissetmiyorum çünkü. Bu da insanı psikolojik olarak yoruyor cidden😑 bende bugün 40 oldum, 41e bekleyeceğiz sanırım net birşey demedi doktorum. Ama ilkini 40+3te yapmıştım, bu hafta müdahele etmeden doğum olur diye bekliyorum artık😅