Merhaba sevgili arkadaşlar,
6 haftalık hamileyim. Bebeğimizin dün kalp atışlarını duyduk, çok şükür hersey yolunda gidiyor..
Doktorum kolajen kullanımımı şu anda uygun görmedi. Sizler bu konuda ne düşünüyorsun? Yurtdışı forumlarda hiçbir sakınca görülmüyor. Kullananlar ya da farklı fikri olanlar var mı? Teşekkürler..