Kızlar 35+6 haftalığım 2 haftadır felan sol gogsumun altı kaburgam inanılmaz agiriyo git gide şiddeti artıyor ne sudyen takabiliyorum ne gece rahat yatabiliyorum. Böyle batma var nefes alırken arada sanki soğuk almışım gibi bıçak saplaniyo geçen doktora sordum olabilir bebek büyüyo ya dedi ama bakmadı hiç bende korkuyorum kalple alakalı bişey mi ya böyle ağrısı olan varmi