A_gny1 Doktorum geçmeyen mide bulantısı ve halsizlik baş dönmesi için prilam kullanıyordum . Gecmeyince doktorum bu ilacı verdi . Kullanan var mı internette gebeler kullanamaz diyo fakat doktorum bebeğe bir zarari yok dedi
Bahar3521 A_gny1 ben 6. haftada başladım onyzd 4 mg hala kullanıyorum doktorum bir sorun olmaz dedi. kaç haftalıksın