@“Sedaankt”#p26295200 bende aynı doktora yaptırdım ama çok pişmanım doktor vs çok iyi lakin makinesi hastane hiç gelişmemiş verdiğimiz para çöp oldu 3 boyutlu bile değil 2 boyutlu o paraya 4 boyutlu çeken yerler bile var bin pişman oldum orada yaptirdigima cem doktora da gidiyorum sırf iyi bir doktor olduğu için güler yüzü için yoksa onun baktığı makinada leş gibi karşıdaki ekranda bile sürekli bir yazı çıkıyor çocuğu göremiyorum bosyere para