Pelgiz Kizlar 38+4 teyim rahim içi kasılmaların son bir haftadır çok fazlaydı dün sabaha karşıda galiba nişan geldi sizin ne zaman doğum başlamıştı Nisan geldikten sonra acaba
rubeyyisarah Pelgiz Edafmo aysenurlina_00a Sanırım benimde bugün nişanım geldi ama anlamadım nasıl geliyor nişan? Adet kanı gibi değildi belli belirsiz kahverengimsi ve çok az bu nişan mıdır?
Pelgiz Yaa bı hafta sürüyor yani öle mi diğer iki çocuğumda hiç nisan su kanama bişey olmamıştı sadece sancı ile normal doğuma girmiştim o yüzden bu nişan olayında tecrubesizim
Edafmo rubeyyisarah benim iki kez geldi ve herkeste farklı oluyormuş. Benimki koyu kırmızı kahverengiye yakın bir renkti ve leke gibiydi. Bazılarının sümüksü oluyormuş