Mervvvever Syma_07 devlette de veriyorlar her kontrole gittiginizde yaninizda götürüyorsunuz bilgileriniz yazıyor kontrollerinizdeki olan şeyleri yazıyorlar
Feyza4 Mervvvever devlette vermediler sağlık ocağında verdiler bana ve bi çok kişidende saglık ocağından verdiklerini biliyorum
Syma_07 Mervvvever etlik şehir hastanesine gittim 4 5 kere ama vermedi bıkac kerede özele gittim şuan takip kartım yok 17 haftaligim
Mervvvever Syma_07 niye vermediler anlamadım ben gider gitmez ilk ultrason da devlete gittim bilgilerimi aldı takip kağıdını verdi her randevu yaninda bulunucak dedi
Mervvvever Cgdem123 benim bildiğim veriyorlar ama anlamadim doktorunuza sorun isterseniz benim ilk gittigimde vermişti her randevuda yanında getir dedi bebeğin haftasini gelişimini falan not aliyor ilk gebelik mi daha önce düşük falan yaşadın mi onlari yazıyor kan grubun ve yapilan testlerin not alınıyor
mercimekkoftesi1 Kontrole gittiğiniz de tansiyon kilo ölçülüp o karta yazılıyor. Kaç haftalık hamile olduğunuz, yaşınız, kaçıncı gebeliğiniz, son adet tarihiniz falan yazıyor o kartta.
Feyza4 Cgdem123 hastanede yapmıyorlar saglık ocağına gebelik bildirimi yapmaya gittiğimde verdiler 3 ayda bir de kartla beraber gel demişlerdi
Feyza4 Mervvvever heryerin işlemesi farklı o zaman bilemedim saglık ocağında boy kilo tansiyon ölçümü gebelik haftası yazılı çizelgeli kart verdi tekrar gideceğim tarihte yazılıydı
Mervvvever Feyza4 bahsettigimiz kartlar farkli kadin doğumun verdigi kayitta yaptirdigin tahliller ikili tarama üçlü tarama öyle detaylari olan bi kağıt