AdeF canim benimde sag kismimda yumurta gibi sisiyor arada agrida yapiyor.ozellikle son aylarda ayakta kalinca falan agriyordu.bu 3. Ve bundada ayniyim.doktor kasik fitigindan suphelendi ve ultrason cekildi genel cerrahta fakat gorunurde sadece kiĺcal damarlar varmis onlar sisme yapiyormus.benim sag bacagindada varisler var zaten bacagimda agrior.kendini supheye dusurmeden bi genel cerraha git baksinlar derim💕💕