Merhaba, 37+4 deyim.
1 haftadır viral enfeksiyon geçirdim öksürük hapşuruk karışık. Bu haftanın sonunda göbek deliğinin sağ üst kısmında ayağa kalktıkça ve öksürdükçe batma hissi oluyor. Yerimden kalkamaz oldum.Bugün 3. Gün. Yarın doktora gideceğim ama endişeliyim. Aranızda yaşayan var mı nedendir?