2022bebeki ElBam Ee gebelik var neden hala kan vermek yerine test yapmaya devam ediyorsunuz yıpratır bu sizi.
ElBam 2022bebeki kızlar biliyorum kan verdim 64 çıktı. Benim ki tüp bebek korkuyorum yarın yine vericem sadece beta hcg artıyor mu diye kendimce gözlemliyorum yoksa kanda verdim sadece düşmesinden kimyasal olmasından korkuyorum..
Surprizzz2022 Kız maşallah tebrikler gümbür gümbür buradayımben diyor test yapmayı boşver kan ver hayrlisi olsun ❤️🤲
2022bebeki ElBam Benim de tüp bebek hatta doğumum oldu bile 🤗 Süreç zaten yıpratıcı kendinizi bu tarz olumsuz düşüncelerle üzmeyin daha fazla bence. Gözünüz aydin umarim her şey gönlünüzce olur🥰
Tugce1506 ElBam kızzz sen hala koyulaşma var mı diyorsun bebeğin burdayım diyor sağlıkla gelsin inşallah 🙏