Gizerkav benim sezeryan günüm belliydi ama suyum az az bir gün önce geldi hastaneye gittigimde gece yarısı sadece ebe vardi sezeryn olacagimdan haberi yoktu o telasla soylemek aklma hic gelmedi allta acilma varmi diye bakti 3 cm var yatisini yapalm dedi muayene sırasında hiç acimadi yatisim yapılır yapilmaz suyum tamamen geldi zaten direk ameliyatla aldılar