Arkadaşlarım ben yeni doğum yaptım bugün 49 gün oldu 43.günde falan doğum kontrol hapı kullanmak zorunda kaldım ve dün kanama gelmeye başladı sizce adet mi oluyorum yoksa ilaçtan dolayı mi böyle bir günde hicbisey olmamış gibi bunu sormak istemezdim ama yardımcı olursanız sevinirim