Rojinn Kızlar kaç tane alsam yeterli bide atletle veya sütyeni illa almam lazım mı ikisinden bir gereksiz dediğiniz oldu mu tecrübeli analar yardım 😀
denizefe Rojinn en ıyısı sutyen atletı hc kullanmadm ıplı atletı onden ındırdınmı zaten gogsun acılır ben hep oylr kullandım
Sevil2008_2018 Rojinn Bende 2 tane atlet 1 tane sutyen aldim .kışa geldigi icin atlet en azindan belimi tutar diye dusundum.
essyagiz Rojinn Ben penti’den bir emzirme sütyeni birde atletini aldım canım. İkisinide hastaneye yanıma alacağım, hangisinden memnun kalırsam ondan birkaç tane daha alacağım☺️