MercimekVeaAnnesi Kizlar adetime 2-3 var test yaptm pozitf cikti simdi burda 3 hftalik diye gosteriyor kahve rengi lekem geldi acaba hemen mi doktora gtmeliyim yoksa 5 hftaligi bekleyimmi
Mucizebebek2 MercimekVeaAnnesi kan verin acilden bence kahverengi lekelenme yerleşmeden kaynaklı olabilir
Bukethydr MercimekVeaAnnesi benimde oldu 3 gün sürdü hatta bazen kahverwngi pembemsiye döndü bi kere de küçük bi nokta kan pıhtısı geldi doktorumla sürekli konuştum yerleşme kanaöası dedi yerleşmeye çalışıyor adet kanı şeklinde yoğun gelirse git b3n tüp bebek yaptırdığım için doktorumla sürekli irtibattaydım geliym mi dediğim de gelmene gerek yok demişti 3 gün sürdü az az bitti