Denizz19 Arkadaşlar 28 haftalık gebeyim ve kansızlık teşhis konuldu b12 eksikliğimde varmış ilaç verdi işte benim gibi olan var mı aranızda meyve de yemem yasaklandı bilmem ne hormonu yüksekmiş
Defnemmm2301 Denizz19 bende öyleyim şuan 24 haftalık hamileyim ve kanım 1 defa normal oldu sonrasında hep düşğk kansızlık filan bşrde ben ilacımı doğru düzgün kullanmıyorum 😔
Denizz19 Defnemmm2301 bugün doktorum bana b12 Demir d3 vitamini verdi bir de multivitamin içeceğimi söyledi yazdı ilaç