Zaten 27 ocaktan beri hastanedeyim 34+4 ken tansiyondan yatırıldım sonra preeklemsi tanısı da kondu marastaydim depremden sonra Mersin e geldim burda ki doktor da 37 olduğun gün alalım demişti yarın 37 olacağım hemşireler bu gece 12den sonra birşey yeme dedi sanki daha çok üzülüyorum gibi içimdeki hareketlerini özleyeceğim bi de böyle daha güvende tutuyordum onu şimdi nasıl olacak bilmiyorum eşim maraşta ben bebeği alıp nerde kaç ay yaşayacağım yarın bebekte bende sağlıklı çıkıp kavuşacak mıyız ayrı mı kalcaz sütüm hemen gelecek mi yanimizda da hiçbir şeyimiz yok tabi bütün hazırlıkları evimizde kaldı belki bunlar beni üzüyor yoksa heyecanlı bir bekleyişle yavruma kavuşacağım günü mutlulukla beklemem gerekirdi umarım lohusaligim sağlıklı geçer