Ozlem77 Son bir aydır karnımda sertleşme oluyor. Yavaş yavaş bir yere toplanıyor, taş gibi oluyor. Beraberinde ağrım da oluyor, sonra dağılıyor. Dün gün içerisinde bayağı sık aralıklarla oldu. Şuan 26 haftalık gebeyim sizce sebebi ne
Dilarakilic Ozlem77 bende de 28. Haftada olmuştu. Doktoruma gittim nst bağladı ve sancı göründü. İhmal etmeyin bence ☺️
EzgiEren1 Aynısı bana da olmuştu çok korktum hemen Nstye girdim, hiçbir sıkıntı çıkmadı her şey gayet normaldi. Sadece artık bebek hızla büyüdüğü için bununla sık karşılacağımdan bahsetti benim doktorum. Bence korkulacak bir şey yoktur fakat kendi doktorunuzla görüşerek içinizi rahatlamalısınız
kubiko__ EzgiEren1 doktor problem olmadığını normal olduğunu söylerse soda içebilirsin sodanın karın setliğine iyi geldiğini öğrenmişti arkadaşım. Arada içiyordu faydasını gördü baya ama yinede yapmadan doktoruna danış bence
Ozlem77 Dilarakilic ya ben soğuk aldım şuan mesela öksürünce öyle sertleşir toplar kendini çok ayakta durunca sertleşir toplar kendini böyle ara ara sürekli oluyor
Busragulce Aynı şekilde gittim doktora düzenli sancı çıktı, nst de bakılması gerekir bence de ihmal etmeyin
Ozlem77 hayalperest2310 2 hafta önce gittim bu şikayetimi söylemedim beneğin başı aşağı da Rahime baskı yapıyordu şuan daha iyi fitil e devam et dedi
hayalperest2310 Ozlem77 erken haftada kasılmalar bazen erken doğum riskini de taşıyor çok sık toplanıyorsa tabi 34 haftalık oldum daha bende olmadı
Busragulce Açıkçası ben tansiyon olcturmeye gittim tansiyon yüksek çıkınca nst bağladılar. Orada fark edildi ben düzenli sanciyi bebek hareketi zannetmiştim. Hatta rahimde açılma olmuş şimdi erken doğum riskiyle hastanede yatıyorum. Doktorlar ilaçlar ile düzenliyorlar bir sorun olmuyor bir haftadır ilac ve serum ile bekletiyoruz bebeği biraz daha haftası büyüsün diye
Busragulce Sizin haftaniz erken olduğu için bir iki gün ilaç kullansaniz sancınız varsa düzelir korkmayın, ama muayene olmayı da ihmal etmeyin bence
meltemc Mutlaka doktora danışmak lazım burda normal denilip ihmal eidlirse Allah korusun kötü bir şey de olabilir inşallah yoktur en iyisi gidip görünün doktorunuza