Azraa33 benim doktorum bana sordu bi sağlık sıkıntısı ve yeterli embiryo var ise imza ile 3 tane koyuyorlar sağlıksal açıdan sıkıntılı.
Hem anne gebeliği için hem de bebeklerin prematüre olması nedeni ile 3çok önerilmiyor. Biz 2tane koyulmasını istedik hepsine de razıyız dedik. İkisi de tuttu. Yarın 3aylık olacaklar taze taze yazıyorum.
Çok güzel bi his allahım aratmadan gönlünüze göre versin ama kendinizi hazırlayın. Maddi açıdan baya zor psikolojisi daha fena tek başına bakmıyorsun. Biri uyuyor biri uyanıyor. Annelerin desteği şart anlaşmaları lazım anlaşamıyorlarsa fena. Süt yetmiyor mama lazım o ayrı bir durum valla bir dokun bin ah meselesi 🤭