Kızlar bana doktor ilk kan ilacı yazdığında kullandım ama aşırı ishal yaptı sonra değiştirdi tekrar ishal yaptı hatta bebek çok az kilo aldı sonra bana kullanmayı bırak dedi ama benim kan değerlerim çok düşük çıkıyor sağlık ocağı falan kullanmam gerektiğini söyledi şurup halinde yazdı dünden beri kullanıyorum tekrar çok ishal yaptı sizde bu durumu yaşıyor musunuz yoksa bana yan etki mi yapıyor ben anlamadım kullanayım mı kullanmıyayım mı