37+1 oldum 25 şubatta sezeryan doğumum olacak Allahın izni ile. Ancak benim 2 gebeliğim ve ilkinde 39+1 de sancı ile gidip apar topar doğuma girdim😨 4 saat normal doğm sonucunda zorunlu sezeryana gittim🥹 şimdi sezeryan olacak haliyle ama ilki gibi olacak diye endişeliyim şöyle ki sancım gelecek günümden önce apar topar doğuma gideceğim işte yine ağrı cekeceğim vs😀 travma olmuş aslnda ama aşamıyorum maalesef ve gerçekten şu sıralar korkuyorum🥹 bool dua edelim birbirimize Rabbim hayırlısını versin hepimiz için❤️