Mucizemleben elvan65_f Derosasnne doktorumunntavsiyesi uzerine drprilam kulandim o cok iyi geldiydi benim gibi asiri derecede kusan bir insansan o epey hafifletiyor
Ball_5333 Derosasnne ben geceleri genelde rahat yatayım diye bı tane sade soda içiyordum iyi geliyordu.Doktor prilam ilaç verdi ama onun faydası olmuyordu bana
elvan65_f Bende başta çok mide bulantısı çektim doktor bana da ilaç verdi ama bende hiç etki etmedi tam tersi ilaçlar beni daha kötü etkiliyordu çok zor dönemlerdi ya şükür bitti bitiyor benim ki doğmak üzere darısı başına inşallah 😍
hlnnnn Ben yaklaşık iki ay çubuk kraker, beyaz leblebi ile beslenebildim. Doktorum hap da vermişti ama pek etki etmiyordu, ilk aylar zor geçiyor Allah yardımcınız olsun🙏🏻
Melson20 Bende hicbir sey iyi gelmedi. Dogum yapana kadar neredeyse kustum. InsAllah sizde oyle olmaz :( cokca dinlenin, hafif seyler tuketmeye calissin. Sebze salata corba vs.