meliha_ozen55 1Gunes tam 37 haftalık oldum benimde yok malesef 🥲 sezeryan olucam 23ünde onun içinde stres var bakalım hayırlısı olsun sağlıkla gelsinde bebişlerimizde 😇🤲🏻
1Gunes meliha_ozen55 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah aslında en çok bu haftalarda dinlenmemiz uyummamiz lazimmiş gebeliği takip eden ebe öyle söyledi 😔 ama nerde bizde o uyku.
Ozlem12_ meliha_ozen55 maşallah canım az kalmış Allah kucağına almayı nasip etsin inş canım bir şey sorabilirimiyim
Eymencan47 1Gunes oğluma 37+ 5 de doğum yapmıştım sizde heran doğum yapabilirsiniz Allah bir avazda kurtarsın 🤲🏻🥰
1Gunes Eymencan47 amin kuzum bugün kontrolümüz vardı doktorumuz gelecek gibi durmuyor dedi 🤭🤷♀️ 38.hafta icnde sıkı bir doğum platesine baslamayı planlıyorum oğluşum içerde çok mutlu sanırım 🤭
Eymencan47 1Gunes 34 haftalık hamileyim benim de oğlan umarım abisi gibi hemen gelir bende şimdiden plates yapmaya başladım hurma yiyorum günde birkaç adet sıcak suya oturmanı tavsiye ederim çok iyi geliyor ben 36 da başlarım ona da 🥰😇🤲🏻
Ozlem12_ 1Gunes ben 18 haftaydım canım benim bile uykum yok Allah yardımcımız olsun inş sağ sağlım kucağımızı almayı nasıp etsin inş
1Gunes Eymencan47 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah🤲plates yürüyüş sukuat çok iyi gelecektir inşallah benim ilk gebeliğim.
Nilsss1907 1Gunes 37+3 olduk bugün itibariyle. Normalde sabaha kadar dönüp dolanıp uyuyordum bir şekilde ama bugün tık yok uyku tutmuyor anlamadım bebişte durmuyor yerinde🤦🏻♀️
Eymencan47 1Gunes çok teşekkür ederim sizde sağlıkla alın kucağınıza benim 4. Gebeliğim ama ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı 3.çocuğum olacak Allah nasip ederse 🤲🏻🌹