Elifyilmaz Kizlar post acmaktan cok acilan postlari okumaya gayret ediyorum ama bunu hic gormedim ve merak ettim 15 haftalik hamileyim ve dun kontrole gittim hersey yolunda cok sukur bebek olmasi gerektigi kiloda olcumleride iyi ama doktorun yanindan ciktiktan sonra gaz sancisi gibi buyuk bi agri oluyor normalmi acaba
Merveee277 Elifyilmaz o bendede oluyor ama ben çok geriliyorum bir şey var mı diye kontrolden çıkınca da oluşan rahatlıktan sonra gaz o şekilde olduğunu düşünüyorum
Ozge1008 Elifyilmaz cihazı biraz sert bastırıyolar o yüzden oluyo sanırım bende her kontrolde gün boyu ara ara ağrı çekiyorum
mel33 Kızlar 12 haftalık en ultrasonda doktor çok bastırmıştı.5 dakika sonra kanamam oldu.bebekler iyi demişti.şimdi çok korkuyorum.bebeklere birşey olmuş mudur.çok korkuyorum.bebeklerinin Allah korusun başına beynine gözüne birşey olmuş mudur.