ozge78 süt kanalları gelişiyor ondan ama şöyle bi tavsiyem var şimdiden zeytinyağı sürmeye başla nemlensin ki doğumda çatlamasın yara olmasın bende sürüyorum 33 haftalığım zeytinyağı dememin sebebi bebek emse bile zararsız diğer kremler sürünce emzirirken göğsü yıkamak gerekiyor ondan