FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar 28 hafta olduk ne zaman başladınız yıkamaya ve ütülemeye birde kurutma makinesini bebek kıyafetlerini kuruttunuz mu kıyafetlerin üzerinde hep yazıyor kurutma makinesi kullanmayın diyor kararsız kaldım 😊
yagizegemom FatmaAselinAnnesi_60 31. Haftamda yıkadım ütüledim 33. Haftaya girdim bugün eksiklerimi bitirdim hastane çantamı da yarın tamamlıycam🥰
kevserr38 FatmaAselinAnnesi_60 ben 28. Haftamda yaptım ama hepsini değil hastane için gerekli olanları zıbınları hastane çıkışlarını falan diğer biraz daha büyüdüğünde giyceklerini yıkamadım
Biroglanannesiii FatmaAselinAnnesi_60 O zaman hepsi hazırdı benim neredeyse yeni aldıklarımdan ekleyip koyuyordum Ben pimpiriğim o konular da haftanın her günü temizlik yapardım ne olur ne olmaz diye ☺️☺️
Seval75 FatmaAselinAnnesi_60 Bizde 28+2 bu olanlardan sonra elim kolum bağlandı sanki hiç birşey içimden gelmiyor yapmak ya da almak 🙄 Genelde 33 34 de yapıyor çoğu kişi öyle okudum yorumlarda hep istersen iyice ağırlaşmadan da yapabilirsin rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️
FatmaAselinAnnesi_60 Seval75 amin inşallah çok teşekkür ederim ben de şimdiden ağırlaştım valla 30 haftadan sonra yapabilir miyim hiç bilemiyorum gücüm kalır mı 🥹
Morviceyysss @FatmaAselinAnnesi_60 ben 34-35 haftalar arası yaptım. Hastane çantamı da 10 gündür hazır ettim 38+2yim şuan. Tozlanır falan diye erken yapmadım ben
Bir_prens_annesiiiii Bütün kıyafetlerini 31 inci haftada yıkadım hastane çantasını da 34 üncü haftada yaptım
Mommyustn 29+6 kıyafetleri yıkandı ütülendi 🥰 kurutmaya da attım hassas programda çekip çekmediğini tam bilemiyorum henüz ama baya bir toz topluyor 😊 haftaya da hastane çantasını hazırlarız kafam rahat olur
Balpetegii Valla ben erkenden yaptım ki son aylarimda mecalim halim kalmaz diye,24 haftaliktim suan 25 oldum😂
kevserr38 FatmaAselinAnnesi_60 yok annem çekmeceye yerleştirip üzerlerine bez örttü tozlanmaması için o şekilde bekliyor
Mommyustn FatmaAselinAnnesi_60 bence de 😅 bir anda erken doğurup hastane çantasını yetiştiremeyenleri duymuştum😅
1Gunes FatmaAselinAnnesi_60 bende şimdiden yıkayıp ütüleyip hazırda bekletin 30.haftadan sorna halsizlik oluyor yerinden kalkmak istemiyor insan benim öyleydi mesela 31 32 de hazırladım iyi yapmak da çok zorlanmıştım. Halım yoktu şu 37+2 yim hastane cantam hala eksik ve toparlamaya çalışıyorum.
FatmaAselinAnnesi_60 1Gunes valla haklısınız şimdiden nerdeyse yavaş yavaş ağırlaşıyorum acaba tozlanır mı kıyafetler
1Gunes FatmaAselinAnnesi_60 dolabina yerlestirirsin kuzum ben öyle yaptım zaten kış ayındayız kapı pencere açmıyoruz hiç bisey olmaz.