Askeryarii Kızlar ilk ay gebe olduğunuzda adet gününüz geldiğinde bel ağrısı oldumu kasıklarımda ağrı yok yerleşme kanamasıds yaşamadım çift çizgiyi gördüm bel ağrım var korkuyorum bi kimyasal yaşadığım için🥹
Btlklnc Askeryarii bel agrımda oldu, kasık agrımda sanki adet olacakmışım gibi kıvranıyordum bnm zaten cok agrılı gecerdı bekarkende
funnymummy Askeryarii yerleşme kanaması yaşamadım zaten regl dönemi de bel ağrısı yaşayan biriydim bel ağrım oldu kasık ağrısı olmadı hiç ama ek olarak göğüs hassasiyeti çok fazla idi benim kimyasal sonrası sağlıklı gebelik yaşayan çokmuş iyi düşünün sizde 🙏
050218Ybmety Askeryarii hiç bir belirtim yoktu yerleşme kanamasıda yaşamadım herkes yaşıycak diye bişey yok içinizi rahat tutun ☺️
Sibola Benim belim tutulmuş gibi agrimisti sonra lekeler geldi gitmedim doktora kırmızı değildi diye evde yattım hep adet ağrısı gibi sancılar da oldu
Askeryarii funnymummy inşallah ama karnım ağrıyor belki kasık ağrısıdır ben karın ağrısı olarak tabir ediyorumdur inşallah ama insan korkuyor genede inşallah sağlıklk olcak bu hissediyorum