Benim de 35 de 2300 dü. Açıkcası çok güzel besleniyorum muz süt yeşillik yumurta vs bunları hergün yiyorum. Doktor normal desede ben düşük buldum ve üzüldüm. Eşimde bende uzun boyluyuz minyon olduğunu zannetmiyorum. Sağlıklı olması önemli tabi. Bakalım bundan sonraki haftalarda alır belki. Ama iştahsızlık başladı. Belki de bebiş kilolu sağlıklı olsun diye bu motivasyonla yiyordum. Beklediğim olmayınca motivasyonum kırıldı. Az değil bide 30 kilo aldım bebeşim sağlıklı olsun iyi yedim. İnşallah sağlıklı olur 🙏🏻