meryem_tnc00 merhabalar acile gidip kan vermek istiyorum gebe miyim öğrenmek istediğim için ama çevredekiler acil oyle diyince hemen kan almaz diyolar🤔 acile gidip hamileligimi öğrenmek istiyorum diyip kan veren oldu mu
HalisEbruoban meryem_tnc00 canim ben gittim karnim agriyo kasik agrim var dedim sonra mutene etti ilac yazacakti hamilelikten supheleniyorum dedim onlarda kan alip baktilar ve hamileymisim insallah hamilesindir😀
Deletedmom2224 meryem_tnc00 acil almıyor diye biliyorum zaten saat olarak da şuan çok erken 😊 herhangi bir tıp merkezi yada özel hastane de 30 40 lira gibi bir ücrete yaptırabilirsiniz 1 saate çıkıyor en fazla 😊
Merveee277 meryem_tnc00 benim kasıklarım ağrıyodu 3 4 gün sürünce bir acile gidiyim dedim ordaki doktora söyledim ağrım oluyo dinleniyorum geçiyo ama ayağa kalkınca tekrar oluyor diye oda evli misin diyip beta hcgye bakılmasını istemişti ilk olarak
sudamlasi meryem_tnc00 ben direk gebelik için dediğimde yapmışlardı üstelik devlet hastanesiydi. Şuanda hastaneye gidebilirsiniz acile gerek yok hastaneler açıktır.
Ozhanozlem Dırek gebelık ıcın kan dersen evet yapmıolar adetın gcetıyse mıgde yanmam var ama adetım gectı ılac kulanmıorum dersen kan alıp sonra tedavı yapıolar bu nevı yalan solıceksknw bende gıtmıstım ama benım cıdden yanmam vardı ve adetımde gectı onlar dırek kan ıstedıler
Mvisss9 Adetim geçti gebelik testi istiyorum demiştim acil hasta olmadığı için bakmıyoruz dedilerbana da ama doktor üst komşum olduğu için yinede testi yaptı yani acil hasta olarak geçmiyormuş gebelik o yüzden bakmıyorlar normalde ama karnım ağrıyo diye muayene olup gebelik olabilir dersen yaparlar
Defnemmm2301 meryem_tnc00 ben acilde öğrendim fakat gittiğim hastanede sadece hemşireler vardı hiç hasta yoktu
Sibelsolak meryem_tnc00 Hastaneden hastaneye değişebilir benim çalıştığım hastanede acilde betahcg bakılıyor.
ikizlerimveannesi meryem_tnc00 özel hastaneler gebelik testini 24 saat yapıyor 45 tl verip gece 12 de yaptırmıştık bir saate çıkmıştı
Tgbabsra meryem_tnc00 özele git hemen yapıyorlar acilde gebelik testi yapmazlar acil bir durum olmadığı sürece
Tubasim meryem_tnc00 benim gittiğim hastane özel hastane olmasına rağmen kadın Doğuma yönlendiriyorlar önce doktorun söylemesi üzerine acil kan alıyor
Tubasim meryem_tnc00 yakınında sağlık ocağı varsa sabah git kan aldır öğleden sonraya barkod numarasıyla internetten bakarsın sonucuna
Mervekrgl Acile gidip direk kasıklarım ağrıyo hamile olduğumdan şüpheleniyorum düşük yapmaktan korkuyorum de direk alırlar kanını
Damlalokum meryem_tnc00 acilden ancak özel hastaneler gebelik tahlili yapıyor yoksa devlette kadın doğum yapar sadece canm