Sinemce__ Kızlar nasipse bu ay transfer olacam dondurulmus embriyo ile , kacinci gun transfer yapildi ,kac defa kontrole cagriliyoruz tecrübeli olanlardan yorum rica ediyorum🙏
Mericico Sinemce__ pozitif düşün olurmu stres yapma olurmu 6 gündü benim embriyom genetiğe 2 tane gönderdim sağlıklı olanı transfer edildi 1 tane transfer zamanı oldu progestan fitil oksapar iğne progestan dex iğne duphaston hap şükür hamileyim Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin sende tat. O duyguyu benim ara ara kanamam oldu herkeste olcak diye birşey yok sakin ol etrafın kalabalık olsun ki kafan dağılsın eşin destekcin olursa çok iyi sana yat uzan demem risk olmadıkça transfer sonrası beslenmene dikkat et doğal yoğurt ye olurmu 10 seneden sonra nasip oldu bizede dualarım seninle kardeşim
MMucizemibeklerkenn Sinemce__ merhaba ben ayın 10unda transfer oldum yaklaşık regliden 14 gün sonra çağırdı beni doktorun.2 kez muayneye gittim ilaç ve takviyeler verdi rahmin durumuna baktı
ipekmom_ Sinemce__ opudan 8gün sonra adet oldum. Kontrole gittim 14gün sonrasına gün verildi transfer için. 1tane Dondurulmuş 5.gün embriyosu transfer edildi eve 10.gün kan testinde öğrendim 🥰şimdi 30haftalık olduk minik kızımla. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsınız. Kendinizi rahat bırakın sürekli onu düşünmeyin ağır iş yapmayın ve en önemlisi sadece yatmayın. Arada kalkıp evde yürüyün. Kan akışı embriyo tutunmasında çook önemliymiş. İlk gün akşama kadar yattım sonra kalktım yavaş yavaş yürüdüm. 2. Gün itibari ile ara ara yattım kalktım ayağımı yüksek yere koyup yattım, yemeğimi ısıttım vs bu şekilde geçirdim. 4. Gün itibari ile işime başladım
Sinemce__ Mericico teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız ,hepsini uygulamaya calisicam🙏çok heyecanlıyım dualarınızi beklerim ben de 6 yılık evliyim🙏🌸
MMucizemibeklerkenn Azraa33 2 tane koyuluyor 35 yaş altına nadir durumlarda mesela ben 26yım 2 tane koyuldu ama zaten 2 embriyom kalmıştı en sona.3 koyduklarını hiç duymadım
Sinemce__ MMucizemibeklerkenn teşekkür ederim 🙏adetin kacinci günü gittinz bugün adet oldum yarın randevu alıp sali gidecem geç olur mu acaba
Sinemce__ ipekmom_ maşallah sağlıcakla gelsin bebeğiniz 🙏yumurtlama zamanlarında transfer ediliyor anladığım kadaryla rahim kalinlaşinca 🙏korku heyecan hepsi birarada dualarınızı beklerim ,tavsiyeleriniz için de teşekkür ederim 🥹🌸🙏
Mericico Sinemce__ hepimizin duası üzerinde olsun 31 yaşındayım bende ilk tüp bebeğim tuttu kese vardı bebek yoktu sonra dondurulmuşum konuldu oda kimyasal oldu aşılama oldum oda olmadı önemli olan doktorun iyi olması birde embiriyoloğ Bu gittim yerde ağustostan beri testlerim oldu hitereskopi oldum sonrasında tabi adet oldum tam transfer olacağım arefe covid oldum iptal ett doktorum 27 kasımda regli oldum çağırdı baktı 12 aralıkta transfer oldum onun arkasında kuyruk sokumumda problem vardı o şişti Allahım canlı canlı ufak operasyon oldum nolur kafana takma olurmu benim olumsuzluklarımın yanında olumlu olan şey tutunması şükürler olsun Rabbim tamamına erdirsin bizimde zamanında çok psikolojim bozulmuştu ağlıyordum herseye insanlardan uzaklaştım en yakın komşu anne dediğim insan bile sürekli hamileyim dedi bana kızıda kezza aynı şunu anladım acın hangi yöndeyse seni onunla vuruyorlar kadının kızına birşey demedim hiç ikincis olmadı onunda 7 sene sonra hamile ve aramızda iki ay var
minigiminannesi03 Sinemce__ ben iğne aşamasındayım doktorumla gorusyorum surekli zaten 2 embriyo transfer edilecek