meliha_ozen55 Monarosa06 vallahi canım şuan 37. Haftamıza girdik şükür ben çok memnun kaldım güzel yani 🥰
Mervetnl Eloty folidoce kullandım ilk 3 ay sonra multivitamine başladım vinalac diye folik asidli oda