Benim de anksiyetem var 12+2 düşük riskim de var. Depremi öğrenince kanamam oldu. Kısa sürdü. Bebek sağlıklı şükür. Doktor gebelik boyunca alabileceğim antidepresanlar olduğunu söyledi. Stres bebeğe daha çok zarar verir dedi. Ama kimyasal diye almak istemiyorum. Nefes egzersizi ve meditasyon yapıyorum sürekli