NrglTurkoglu 1 ay olacak tek gecen burun akintim o da yine var, bogaz agrisi icin yapmadığım icecek kalmadi üstüne sinuzit, oksurmekten ses kisikligi, dayanamadim artik dr gittim antibiyotik verdi ve bogaz fisfisi, antibiyotik kullanirken bebegimin hareketleri biraz yavasladi biraktim sanirim onuda sersemletti icerde, biraktim bende.. ihlamur bal zencefil limon karabiber kurudut ne gelirse aklima yapip yapip ictim simdi kuru öksürük var sonra gun icrrsinde balgam gibi oluyo ama ilk gunler gibi degilim, biraz daha iyim toparlandim gibi, insallah tekrarlamaz😔 doguma az kaldi.. gexmis olsun