AysemCiftci Kızlar 38nci haftada çatı muayenesine gel dedi doktor normal doğum istiyorum ama muayene olmasam olur mu dedim bakmam şart dedi 🥺 bende korkuyorum nasıl bir şey olan var mı ne yapmalıyım?
Pdrciannee AysemCiftci size tavsiyem buradaki olumsuz yorumları okuyup kendinizi hiç korkutmayın. Ben iki gün önce 37.haftamda oldum. Buradaki yazılanları görünce kendimi çok korkutmuştum yok elini sokuyor yok kolunu sokuyor yorumları..hiç de öyle değilmiş. 10saniye sürdü sürmedi ve hiç acımadı doktora bitti mi diye şaşkınlıkla sordum :). Kendinizi korkutup kasmadığınız sürece canınız yanmaz güvenin :)
Sibola AysemCiftci normal alttan muane gibi anlık bişe zaten hemen bitiyor kendini korkutma acitmiyo herkesin hikayesi farklı
Nurunbebiki AysemCiftci kendini kasma nefes alıp ver hemen bitiyor anlamıyorsun bile acı macı hissetmiyorsun bazıları abartıyor ama boşa yani. Korkulacak hiç bişey değil canım benim☺️
Saree2 AysemCiftci hic zor degil 20 sn islem belki daha az kendinizi kasmayin soylenen kotu şeylere kulaginizi kapatin gayet basit ☺️
AysemCiftci Pdrciannee gerçekten bazı yorumlar çok can sıkıcı ve korkutucu ilk hamileliğim olduğu için İster istemez kulaktan dolma bilgileri duyuyorsun ve korkuyorsun sizin dediğiniz gibi yapacağım teşekkür ederim 🙏🏻
AysemCiftci Sibola Olmuştum enfeksiyondan dolayı o muayeneyi acı hissetmemiştim bu defa hamilelik var ister istemez tedirgin oldum 🥺
NM_mom Ben buralarda okuduğum yorumlarla çok kasmıştım kendimi, gittim 2 parmağını sokuyor muayene dediği o korkulcak bişey değil yani🐣
_almirasmom AysemCiftci herkesın farklıdır benım acıdı canım doktor bıde ıkı parmagını bıraz daha ıtledı kanala gırebılcekmı dıe kafası gıremıcekmıs ust taraftakı kemık basıl oldundan dolayı kendını kasma bıraz dedı asıstanı ellerımı tuttu basımı okssadı sag sol kemıklerede baktı sonra maalesef dedı olmaz cocugun kolları kafası kırılır zaten seni kürtaj yaparkende zorlanmıstım dedı 12 marta gun verdı
_almirasmom AysemCiftci ben 35 haftalıgım dogum falan olmadı yalancı sancım bıle yok canım sancıda olmuyor :/
_almirasmom AysemCiftci kemık yapısı dar oldugu ıcın acı cekmısım :( keske kurtajdan sonra deseydı catın dar dıe catı muaynesıne gırmezdım