Nur159357 Merhaba tansiyonum sürekli 14-15-16 bu yüzden doktor pazartesi alabiliriz dedi bebeği. Oazartesi tam 36+0 oluyorum bebek küveze alınır mı çok mu erken çok korkuyorum
Likayolcusu Nur159357 ikizlerde nile o haftalarda küveze alınmayabiliyor başka solunum sıkıntııs falan olmazsa inşallah hiçbir sorun olmaz
Nur159357 Bana çok küçük gibi geliyo kafamda kuruyorum 2500dü 3 gün önce ya doğumdan sonra kötü şeyler yaşarsak diye çok korkuyorum
26120 Gebelik zehirlenmesi var mı yanda gelişim geriliği 37 yi bekletebilir aslında ama nedenini anlamadım
Busragulce Benim de tansiyon var plesantada kan golleri olusturmus. Sancıları ilaç ile sürdürüyoruz. 36+0 da ilacı kesecek doktor. Sizin bebeğin kilosu gayet iyi sorun yaşamazsınız inşallah benim bebiş 2100 kg