Herkese merhaba, ikizlerimi 30+6 da doğurdum biri 39 gün kuvözde kaldı diğeri hala kuvözde. Yeni doğan yoğun bakımındaki bebeklerde gördüğüm kadarıyla sizlere bilgi aktarmak isterim. Bebeğinizin kuvöze girmemesi şunlara bağlı; bebeğin kendi kendine nefes alıp verebiliyor olması, bebeğin yutkunma refleksinin gelişmiş olması ki beslenebilsin, bebeğin vücut ısısını kendi başına koruyabiliyor olması, doğuştan gelen herhangi bir anomalisinin olmaması. Haftasına doğan ancak yine de farklı sağlık sorunlarına sebepleriyle yoğun bakımda olan bebekler de mevcut. Allah hepinizin bebeğine sağlık versin.