Betulll1996 Kızlar merhaba şeker yüklemesi yaptıracam fakat size bir kaç sorum var 3 gün öncesinden diyet yaptınızmı? birde aç içmem gereken Demir ilaçımla triod ilaçım var onları içmelimiyim Birde o şekerli suyu içtikten sonra suda içebiliyormuşuz ?
Btlklnc Betulll1996 1. Diyet falan yapmadım saglık ocagındakı ebe gece 10dan sonra bısey yıyıp ıcme dedı 2.benımde ac karnına kan hapım vardı o gün içemedim onu sonucta hap degerlerımı etkıleyebılırdı Sekerlı suyu ıctıkten sonra yıne bır sey yiyip içmiyoruz. 1 saat sonra kan alıyorlar cnku tokluk degerıne bakmak ıcın Umarım yeterlı olmustur 🤭
Aysun56 Betulll1996 Hayır canım hiç bir şey yiyip içmeden gitmen lazım . Bebeğin suyu fazla geldiyse zaten şekerli ve unlu mamüllere dikkat etmende fayda var. Şeker yüklenmesine gelince once kan alıyorlar aç karnına bir şekerli sıvı iciyorsun bir saat boyunca bir şey yemeden içmeden bekliyorsun sonra gidip tekrar kan veriyorsun
ikimelekannesi45 Betulll1996 diyet yapmadan yükleme yaptirdim gayet normal cıktı. Ama mantıken dusundugumde normal beslenmem nasilsa o sekilde test vermek daha uygun. Cunku yanlis besleniyorsam yüksek cikiyorsa bundan snrası ona dikkat ederek devam edilir. Ama 3 gün diyet yaptiginizda sekeriniz normal olarak düsük cikar. Yükleme yapildiktan sonra kan verme islemleri bitene kadar su icmek falan yasak. Benim sadece demir ilacım vardi o günlük icmemistim.
Mervegc Betulll1996 ben öncesinde diyet yapmadım doktorum öyle bir şey söylemedi. Ilaclarinizi içmeyin. Ben de tiroit ilacı kullanıyorum içmedim ilaç. Doktor şu bile içmeden gel demişti.
annekuzusu_ Betulll1996 troitini kullan benim doktorum da kullan dedi bende geçen hafta yaptırdım şekerli degil o kadar baklava gibi işte su içmedim ben sonucum çıktıktan sonra içtim benim doktorum tiroit önemli bi ilaç olduğu için iç dedi ben ama 1saat öncesinden kullandım yani bişe olmadı etkilemedi de