Selam kızlar 38+0 haftalık hamileyim dişarı çıktıyımda yürürken vajinamda sancı oluyo kalakalıyorum bebegim hareket ederken boyle yine iğne batar gibi oluyo. Birde günde kaç defa artık sayamıyorum bebegim toplanıyo top gibi oluyo gobegim daha ebe çatıdan bakmadı norvecte yaşiyorum burada hersey normal ise ultrasona bakmiyolar ben birseylerin yanliş gitiyini duşunursem ebeme anlaticam ona gore yani 😕