Pozdemir
Mervegc bitane almıştım herhangi bir iç çamaşırcidan hicc rahat edemedim hicc. Sonra evde giydigimiz yarım atletle oluyo ya içi süngerli veya normal ondan giymeye başladım Cook rahat ettim dışarı çıkarkende normal sutyenimi taktım … İyiki diyorum daha fazla para verip başka emzirme sütyeni almamışım ben hiç sevemedim rahat edemedim .tavsiyem ilk alışta bitane al kullan memnun kalırsan 2 tane filan alirsin