Sukrnnnnnn Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim son iki haftadır çok yanıyor özelikle gece yatarken bazen krem sürüyorum ama ısısını cok almıyor bu kışta bu kadar yanıyorsa yazda düşünemiyorum sebebi nedir acaba ne yapsam biraz iyi gelir?
Betulakarr Sukrnnnnnn bende troid çıkmıştı ondan dolayı oluyordu böyle yanmalar cok yoruluyordum birde kan tahlili ver en kisa zamanda değerlerine bir bakılsın 🥰 riske atma hiç
Sevsev0940 Sukrnnnnnn şekerine baktir cnm saglik ocaginda kan ver degerlerine bakilsin bnmde hamile kalmadan once cok yaniyordu sekerim yuksek cikmisti dusurdum sekeri sonra hamile kaldim simdi yine bazen yaniyor geceleri ama sekerim iyi durumda bilmiyorum niye oluyor tuzlu falan yiyince oluyor galiba
Sukrnnnnnn Snmm5 benimde aklıma şeker gelmedi değil aslinda Vallahi her gece aynı saate mahf oldum bn
Snmm5 Sukrnnnnnn bende gebelik şekeri çıkmadı test yaptırdım ama hamurisi tatlı yiyince ayak yanması oluyor benim doğuma 4 günüm kaldı gerçi 😊 geçer inşallah sağlıkla 😊🙏