Siyabeyildirim Plesentam aşağıda olduğundan dolayı alttan cihazla muayne oldum dün daha sonra eve gelince kanamam olmuştu tekrar hastaneye gittim ve bu iğneyi yaptılar birde Protestan hap verdiler 33+5 bebeğim ve korkuyorum aşırı derece