Gizem1739 Arkadaşlar urfadayım. Lütfen acil yardım edin bana. Sanırım suyum geldi. İlk gebelik 39+2 deyim doktorum deprem nedeniyle gitmiş. Sancım başlamadı. Hemen hastaneye mi gideyim ne yapayım ben 🥺
Ozum12 Gizem1739 evet hemen hastaneye gidin bebeğimiz susuz kalırsa riske girebilir nişan vs olsa acele etmeyin derdim ama su önemli
YaseminBatrk Gizem1739 şu önemli. Gidin doktora belki açıklık vardır hissetmiyorsunuzdurr. Doktorunuz özel hastane mi
Sellmaseellma Gizem1739 acil hastaneye gitmelisin su geldikten sonra en geç 48 içinde bebeğin çıkması gerek
Aysun56 Gizem1739 ablamın da su gelmişti hiç sancısı olmamış yakin olmasına rağmen gidene kadar bebek kakasini yemisti daha geç kalsan bebek zehirlenirdi demişler Allah muhafaza geciktirmeyin
Sellmaseellma Gizem1739 sancın olmaması normal canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin suyun geldiyse suni bağlarlar sezeryan olucaksanda yatırırlar zaten hazırlıklı gitseydin
Gizem1739 Kızlar 2cm açılma var yatış yaptılar sancı bekliyoruz normal doğum İçin dualarınızı eksik etmeyin