Bende de ilk haftalarda Tiroid yüksekliği vardı doktor çok yüksek demişti ama hemen ilaç vermedi. İki hafta sonra tekrar gel tekrar kan alalım düşmezse ilaca başlarız demişti. Düştü ve ilaca gerek kalmadı. Hamilelikte çıkabiliyormuş genelde ardından düşüyormuş siz 2 haftada bir kan verip düşüp düşmediğini takip edin ben 4 kez falan 2 haftada bir gidip kan verdim.