Gmz12 Kzlar tansiyon sorunum var 38+3te sezeryan olacagim benimle ayni tarihte olacaklar varmi yada olanlar
Eren_umay2 Gmz12 benim de korkudan falan tansiyonum çıkıyor ilk gebeliğim o yüzden sezaryan oldu . Doktorum 39 . Haftada alacağını söyledi şuan 38+0 bunu belirtmeli miyim acaba
Dtinc Gmz12 38+4 olduk bugün 🙏🏻 ikinci geneliğim 39+0 da sezeryan olucam yani çarşamba günü, kızımda da 39+0 da olmuştum
Gmz12 Flyy maşallah bi sıkıntınız oldumu acaba biraz endiseleniyorum gerçi doktorum gününü doldurmuş oluyor dedi
Flyy Gmz12 yok canım hicbir sıkıntı olmadı cok şükür sadece ilk günler sütüm gelmedi eve gelip duş alınca geldi
Eren_umay2 Gmz12 daha gün vermedi salı günü randevum var o zmn verecek günü 🥴 aklıma getirmemeye çalışıyorum arada panik başlıyor göğüsüm sıkışıyor sanki tuhaf bişey
Duygu_0147 Bizde 38 +2 de 2.sezeryanı olcak şuan 34 hafta 4 günlük hamıleyım peki siz kaç haftalıksınız
Babyy07 Eren_umay2 benimde salı gün vericek aynı dediginiz gibiyim kaç gecedir uyuyamiyorumda , ağlamak tutuyo durduk yere değişik bir his
Eren_umay2 Babyy07 gerçekten öyle bile bile sezaryana girmek korkutuyor beni elimde değil tansiyonum yükselir diye korkuyorum açıkçası
cansualisa Gmz12 38+2 de olduk çok şükür bir sorun yaşamadık 2. Spinalimi oldum bebeğim suan 32 günlük 🌺🤲