sblyzl Hanımlar 30. Haftaya girdim bgun 1.5 aydır kontrole gidemiyorum pazrtesi gidicem inşallah nts ne zaman çekilmeye başlıyor bilen?
CmreKsidar sblyzl 32+2 de salı günü ilk kez gireceğim ama benim erken doğum riskim olduğu icin mi yoksa normalde daha mı geç giriliyor bilmiyorum doktorum geçen gün haftaya başlayalım dedi.
Berivan-634 sblyzl benim nts 38 haftayken başladılar devlet hastanesine gidiyorum devlet ve özelde fark ediyor galiba devlette son haftalarda bakılmaya başlıyo
Emineedrk sblyzl 30. Haftada gittim 34. Haftada gel doktor nstden bahsetmedi 34. Haftamda gittiğimde alır mı bilmiyorum özele gidiyorum bu arada
sblyzl CmreKsidar sağlıkla gelsin inşallah pazrtesi gidicektim deprem haberlerini okuyunca kol kanat kalmadı halada bitik durumdayız ama bi şekilde devam ediyor hayat 🤦🏻♀️
hayalperest2310 Berivan-634 32 den sonra devlet hastahenesinde de başlıyor gittiğim hastahane öyle en azından
Berivan-634 Yagmurp_ inşallah bi sorun yoktur erken almışlar ntsye gerçi hastaneden hastaneyede fark ediyodur heralde
YagmurAnnesi sblyzl 30 haftalıkken gittim 2 hafta sonra gel dedi. İlk nst ye 32 de girdim. (Devlette)
Aysun56 sblyzl her doktorun farklı oluyor ben de hep sordu ağrı olmadığı için nst çekmedi ama bebek kanala girdiği için artık net istiyor 36+4te verdim ben şimdi de 37+0olduk çok şükür pazartesi günü yine nst istedi bakalım
YagmurAnnesi Duyulurum talep oluşturuyorum. Uygun randevu olunca Hep aynı doktora gidiyorum. Hiç değiştirmedim doktorumu.