Kizlar merhaba 5+4 günlük hamileyim.bugun akşam pembe renk akıntı gelince korktum hastaneye acile geldim.ksn da beta HCG ve bir kaç değer bakıldı.hastane tuvaletine gittigimde peçete de kan gördüm 5-10 dk sonrabyine gittim yine kan sonuçlar çıkınca kadin doğum odasına aldılar alttan muayine yapıldı hemşire tarafindan Dr teflon ile bilgi verildi.pruloton iğne yapıldı.serum takacak yarın sabah Dr hanim gorecek dediler bu şekilde olup hamileliği devam eden varmı lütfen dua edin🤲🤲🤲