Ben ilk çocuğumu kendi sancımla doğurdum 12 saat sürdü açılmam ikincide 41 haftam doldu ama sancım azdı 4 cm açıklık ve nişan gelmişti suni verdiler 55 dk da kucağımdaydı oğlum suni takla attırıyo dediler ama korkulacak bişey değilmiş keşke ilk doğumumda da verselermiş aç susuz sancı odasında beklemek zor oldu ama çok şükür sağlıklı aldım kucağıma şimdi 3. Çocuğuma inşallah