Kızlar bugün biraz karnım ağrıyordu biraz sancım var gibi hissettim özele gidiyordum şehir hastanesine gittim 33 haftalık gebeyim neyse söyledim işte idrar testi aldılar nst’ye bağladılar ultrason da baktılar falan sonra genç bir kızdı sanırım hemşire oluyor tam bilemedim böyle iki parmağını alttan soktu ama çok sert şekilde biraz canım yanımdı neden böyle bir şey yaptı anlamadım çatı muayenesi denilen şey bu mu eğer buysa bu doğumu hızlandırır mı korktum biraz açıkçası sonuçlarım da normal çıktı deprem kaymaklı stresten dedi doktor