Brcxx Benim de öyle 37+2 yim doğum pozisyonunda da değil doktorum da bu kadar hareket bizi korkutur yeri de az olduğu için kordon dolanması yapabilir hareketlerine çok dikkat et saat başı hareket etmesi gerekiyor dedi sizin de aklınızda olsun kızlar
-Uzunlukek 37+5 bizde de akşamları daha kıpır kıpır aynı şekilde nefesim kesiliyor gibi gerilmeleri oluyor oğluşumun🥰