naciye_KM Kızlar farklı aralıklarla 15 20dk da bir sancım oluyor. Doğum başlamış olabilir mi 39+2olduk sancılar kaç dkda bir gelince hastaneye gitmem gerekiyor? Evimede 2saat mesafesi var ilk hamileliğim
Gulak naciye_KM bence gitmelisiniz hastane baya uzak en azindan bebegin hareketleri kısıtlımı degil mi drumu nasil bakiliyor zaten o zamana kadar daha da fazlalasir sanciniz
beyzzsenturkk naciye_KM 5 dakikada bire düşünce gidin derim sancınızı evde cekmeniz sizin icin daha rahatlık olucaktır